tisdag 5 februari 2008

Wild Night

Jag är fullt medveten om att det snart gått en hel vecka sedan den vilda kvällen FEflickan refererar till, men med ett sådant partay, följt av hårda studiedagar tar det helt enkelt tid att komma in i dygnsrytmen igen:) och bättre sent än aldrig heter det ju. Kort och gott (med lite ångest!) skulle kvällen kunna sammanfattas: HÅNGEL a lá FA. Men kvällen var inte bara hångelfull och vild utan även förbannat underhållande, trevlig, mysig, galen, vänskaplig, utvecklande och minnesvärd. Iaf, så ska jag göra ett gott försök till en resumé av kvällen:

Kvällen tog sin början med en nätt liten skara som intog kvarterskrogen i staden. Efter god mat och förflyttning till förfesten tog det inte lång stund förrän kalasdrickan sjönk neråt med mycket jämna mellanrum. Fler människor tillkom och med nya uppfriskande ansikten ;) i gänget flöt timmarna på, det röktes, pratades om hemligheter och en hel del *censur*, kalasdrickan flödade och stämningen var på topp! Taxin kom och väl framme vid utestället hade fjärilsflickorna liksom övriga i gänget infunnit en fin kalasform och det var nu dags att inta dansgolven och inte minst barerna. Ganska omgående försvann FE och lämnade mig med de andra, var hon va stora delar av kvällen är för mig en gåta, men jag vet med stor säkerhet att hon hade skoj o då är jag nöjd! Tilläggas bör att de kan ha varit jag som försvann också:) men det är en annan historia… Kvällen fortlöpte, öl, drinkar och dans passerade och snart kom en hand att hitta min hand. Tryckningar varvades med smekningar i den popiga dansen. Ganska tvärt övergick musiken till något mycket långsammare och med det började tryckningarna på andra ställen och med slutna ögon kom saliv att utbytas... en hel del och de va faktiskt ganska gott :) (WOW! imponerande!). vidare spatserades det (med blödande fötter) till ett matställe, där det hånglades vidare i kön och senare i taxin och ännu lite senare på efterfesten hos FE... Men här tar min historia slut, åtminstone den för era ögon ;) men också för att det nog finns en hel del glapp i historien, men de är sånt man får räkna med när det är sjudundrande partaj med FE. Ett sjudundrandes jävla lyckad lyckat party helt enkelt!!

2 kommentarer:

Fjärilarna sa...

Måste göras om snarast! Vilken feeest! :-)Fasen vad gott med hångel, jag ska haka på den trenden, fast jag hånglar ju ganska mycket i veckorna, men vad hjälper det!? Jag ska hångla med okänd nästa gång :-) Och gött ska de bliii! ;-) Love you bestis!

Anonym sa...

Gött med hångel ;)