torsdag 21 februari 2008

Vilken härlig dag!

Det är en väldigt speciell dag för mig idag, jag kan tyvärr inte säga i vilket syfte, det vore pinsamt. Dagen har i alla fall varit bra, trots en massa arbete. Jag vaknade på morgonen med FA, hon var snäll och gav mig en jättefin gåva som jag blev mycket glad över! Tack kära, underbara, bästa vän! Och tack mamma FA, pappa FA och syskon FA, ni är då underbara hela högen, och jag är stolt över att ”tillhöra” er familj på en hörna ;-)

På väg hem från arbetet hade jag ett missat samtal från min käre far, jag ringde upp och lyssnade vad han hade på hjärtat. Jag måste erkänna att jag fällde en liten tår som rann ner från min kind när jag lyssnade, för jag blev så glad! Han sa fina ord till mig, till sin dotter som han älskar. Det känns underbart att ha så fina och fantastiska människor runt omkring sig. Min familj är den bästa och jag älskar min mamma och pappa över allt annat! Mina vänner är världens bästa vänner, och jag är så glad över att jag har FA, världens goaste, finaste, underbaraste och bästa vän! Utan dig hade jag varit en isklump som inte ens tinat under sommaren, så TACK för allt! Du är nummer ett, alltid!

Minus med dagen är att L är en jävla egocentrerad idiot som tror att han kan styra och ställa precis hur som helst. Jag blev besviken, men han ska inte få förstöra denna dag, så nu ska jag genast släppa dessa tankar. Det ska bli kul att se vad som händer imorgon…..

Jag har ätit choklad utan att få dåligt samvete! Nu ska jag snart krypa ner under täcket, med en god kopp te (!) och njuta av ensamheten och vetskapen om hur underbart livet egentligen är!

God natt på er!

-FE

2 kommentarer:

Fjärilarna sa...

ÄLSKAR DIG!!

Fjärilarna sa...

O du, choklad äter man med gott samvete:) så de så!