lördag 23 februari 2008

Lördagsgodis!?

Hittills har dagen varit jobbig, ett stort jävla frågetecken, som alltid. Jag saknar L fruktansvärt mycket, och fan på allt, liksom! Det var jättemysigt igår, som alltid när vi ses, men jag kan inte låta bli att tänka på hur det hade varit att alltid ha det så. Då hade jag varit den prinsessa jag drömmer om att få vara. L är min stora kärlek, som jag fortfarande försöker fånga med hjälp av stora, feta, goa maskar på kroken, men det tycks inte hjälpa. Jag får dock napp ibland, ganska ofta faktiskt, men inte det nappet jag är ute efter. Skit i honom nu!

Ikväll ska jag ut och ragga lördagsgodis i min hemstad. Jag ska ha på mig en snygg klänning med urringning, såklart ;-) och vara berusad och dansa in i dimman med mina vänner. Ett stort minus är att FA inte kommer med, snyftis :-( Fast nästa helg är det du och jag mot världen! En flicka kräver god tid på sig att göra sig fin för kvällen och kanske är det dags för mig att börja dona med allt som skall göras. Hoppas alla där ute i världen får en trevlig lördag!

Ps. FA, jag är jävligt glad för din skull att du får knulla i sömnen, det låter ljuvligt! Lär mig, ok!? ;-)

-FE

Inga kommentarer: