fredag 8 februari 2008

Fredagsångest

Ännu en vecka har flugit förbi och helgen är ett faktum. I min värld var (är) helgen den tid i veckan man återhämtar sig med den man håller kär. Man myser, sover länge, äter gott, kanske lite shopping, tränar, myser lite till, en och annan fest kan också hanns med, kanske på varsitt håll för att sen, sent på natten återförenas i sängen där helgen började :) Istället ligger jag där, i någon soffa eller säng och tittar på "underhållnings"program som jag egentligen inte alls tycker om. Patetiskt. Istället kunde jag väl ha gett mig ut och utforskat allt de livet har att erbjuda..
Det måste bli ändring med det här genast, så ikväll blir de inte alls mat,dricka, godis och annat snacks med vännina och något underhållningsprogram för att dämpa ångesten. Needåå... HA!!

Hm.. Tänk vilken lycka att ha någon att dela livet med, någon att Älska...

1 kommentar:

Fjärilarna sa...

Länge leve SINGEL-LIVET!!!