onsdag 13 februari 2008

Alla hjärtans FUCKING day!


Imorgon är Sveriges mest överskattade dag, alla hjärtans fucking day! Alla par blir som förälskade på nytt, och meningar som "Åh älskling, du är världens finaste, låt oss aldrig bråka igen, jag älskar dig" bubblas ut ur folks munnar runt om i vårt avlånga land. Rosor, nallar, chocklad, vykort, hjärtan och allt i rött eller rosa finns i varenda skyltfönster när man går på stan, kräk på det! Reklamen på TV visar mysiga filmer med kärleksballader, där meningen är att man tillsammans med sin älskade ska sitta och mysa i soffan med levande ljus, tre rättersmiddag och sen knulla ljuvligt och smeta in varandra i vispgrädde. Nej, tacka vet jag en fet pizza, några öl och min dildo.

Jag tror jag spyr!

Ps. Jag är inte avundsjuk, jag bara önskar att mitt liv vore annorlunda....

-FE

Inga kommentarer: