tisdag 5 februari 2008

Vuxenskolk

Detta är sista halvåret på min nuvarande arbetsplats och sedan flyger vingarna antagligen tillbaka till kända kvarter och gator. Jag har klarat mig ypperligt under dessa år (om man bortser från de månader då jag förstörde mitt liv, jag sårade och blev sårad) och blivit godkänd i alla mina uppdrag av min chef. Dessa sista månader, som jag tillbringar på denna plats, har jag dock bestämt mig för att dra ut svängarna och inte alltid vara så ”perfekt och duktig”, utan istället försöka njuta av livet. Idag bestämde jag mig klart och tydligt för att skolka och ligga i sängen hela dagen, dricka coca cola, titta på film, springa runt naken i lägenheten, göra två situps, äta vitt bröd och bara vara JAG! Klockan närmar sig 16.00 och kanske borde man borsta tänderna och titta ut genom fönstret? Nej, jag orkar inte! Jag älskar SKOLK!

Seg är jag fortfarande sedan fest och utgång i helgen med FA och gänget. Det blev rajtantajtan med mycket dricka, ragg, dans, hångel, röka och helt förbjudna saker, som man helt enkelt gör när man är pissfull. För det är vad jag var, PISSFULL!

Kanske FA kan berätta lite mer om den vilda utekvällen, annars får ni själva spekulera i eventuella händelser! Jag kan bara konstatera att jag och FA var snyggast på stället!

Förresten ska jag skolka imorgon också!

So long fuckers!

-FE

Inga kommentarer: