söndag 24 februari 2008

FA är Stolt!

Jag överlevde natten till fredagen och lördagen och nästan till idag (upplevde mitt bröllop, suck! - "jag som inte ens ska gifta mig" haha). Fredagen var ändå ganska tung, trots att jag vaknade upp och var ovanligt tom i huvudet kände jag mig inte utvilad, något hade nog allt spökat i huvudet under natten. Förresten, är det inte sjukt vad drömmar kan ställa till med? allt Blir verkligen upp och ner som jag nämnt tidigare, iaf i min värld, då jag gör saker jag inte borde.. Efter uppstigning och frukost var planen att jag skulle ha lite kvalitetstid med mig själv innan det var dags för arbete, och det fick jag, men med magont på köpet. Ajaj! den har fortfarande inte släppt, väldigt konstigt och underligt. Jag som aldrig brukar ha ont i magen känner mig nu alldeles klen o vek. Ingenting fungerar som det ska om inte magen är på humör. Därför blev det ingen visit med utgång till FEs hemstad som planerat. Suck! Jag som sett fram emot det så himla mycket!(men som FE tidigare sagt, nästa helg är det vi mot världen, och som vi ska röja:)!) Istället fick jag kurera mig och ensam beskåda Melodifestivalen, som för övrigt aldrig slutar som man tror och hoppas, dåligt!

Men så till det intressanta, jag terrade nämligen FE litegrann med uppmanande SMS (HÅNGLA!) igår kväll, under hennes förfest. Och upplysningar som införskaffats idag, visar vilken duktig flicka hon har varit. Nog kan jag tro att hon lider av lite ångest idag, precis som jag gjorde för ett tag sen (Den går över- jag lovar!), men eftersom jag känner min FE ganska så väl vid det här laget vet jag att hon har kommit en bra bit på vägen, på vägen att bli en fri och villig upptäcktsresande fjäril. Så FE, Jag är Väldigt STOLT över dig och nästa helg, ja, då beger vi oss ut i vimlet tillsammans och då är det inte det lilla som duger:)!

-FA

Inga kommentarer: