onsdag 27 februari 2008

Drömbok

Årets bokrea fick sig idag ett besök av mig och min kära mor. Bland mycket skit fanns ändå en hel del kap och fynd. Med tanke på mina vilda, nattliga drömmar på sistone tror jag att jag gjorde ett ordentligt fynd, hittade en intressant bok om att tyda drömmar. Så den kunde jag ju bara inte låta bli. Därför ska FA nu läsa, studera, begrunda, reflektera och senare återkomma med resonemang och förhoppningsvis intressanta kopplingar och svar om de drömmar jag haft.

Fick mig också ett trevligt samtal med FE ikväll, SHIT vad vi kan prata! härligt, underbart, avkopplande och framför allt uppiggande, Dagens höjdpunkt helt enkelt! iaf, vi snackade om allt mellan himmel och jord som vanligt. Jag berättade bland annat om boken jag köpt och hon blev genast intresserad och jag fick börja läsa om hennes återkommande drömmar. Vilka tydningarna förresten var läskigt nära verkligheten. Men det får jag som sagt gå närmare in på i ett senare skede, för nu väntas all möjlig sorters läsning och sängen och förhoppningsvis lite senare intressanta drömmar som jag kan läsa om imorgon. De här kan bli spännande och roligt ;) trots farligheterna.

God natt
-FA

Inga kommentarer: