onsdag 20 februari 2008

November rain

Go Tisdag gott folk!

Nu sitter jag i min fåtölj och väntar på FA. Hon är på sitt jobb och pratar med sin chef. Det skulle tydligen vara ett allvarligt samtal med mycket förarbete för FA. Hoppas det går bra för henne, FE håller tummarna! När hon är färdig ska vi ut och erövra staden, glo i affärer, fika och mysa!

Jag lyssnar på en av Guns´n Roses bästa låtar, Novemer rain. Den påminner mig om L, underbara L!

We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain

Varför saknar jag honom så mycket? Varför längtar jag efter att träffa honom när det gör så ont efteråt? Varför låter jag honom styra mitt liv? Varför kan jag inte släppa taget? Kärlek, det kallas kärlek. Men ibland måste man övervinna sin kärlek, bekämpa den, ta den i sista ronden, ge den en knock out! Jävla kärlek!

So if you want to love me then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin' in the cold November rain


November är månaden.....

-FE

Inga kommentarer: