torsdag 21 februari 2008

Drömknull

Som ni redan vet spenderades gårdagen med FE och det må ni veta att de var en FE&FA dag i allra bästa regi, vi var i vårt esse och hade underbart roligt! Och du, FE, vilka fina inlägg du skrivit. Jag bugar och tackar för så vackra ord, precis de jag skulle kunna säg till/om dig. Du är så underbart härlig och go och det är nästan jag fäller en tår när jag förstår att jag har en speciell plats i ditt liv (precis som du har i mitt) och hur mycket du betyder för mig, Du är Grym! Gårdagen var som sagt helt klockren. Efter mat, underhållning och mycket prat kom vi sent i säng. Vad ni inte vet något om är min dröm jag hade i natt, den är sjuk och jag saknar totalt förståelse för hur man ibland utforma sina drömmar så till den milda grad. Den handlade i alla fall om mitt ex, S. Nu tror jag era ögon är väl förberedda, håll i hatten!

Jag vaknar, och det där sista som hände kan jag omöjligt säg om det var på riktigt eller bara en dröm. Jag vaknade iaf uppspelt och exalterad, dvs Upphetsad. hmm. Kanske bättre vi tar det från början..

...Jag sitter i soffan i mammas och pappas lägenhet, i fåtöljen sitter A (A är S tidigare flickvän). Vi är tydligen vänner och jag frågar henne om hon vill vara med och spela Xbox. S som i den här drömmen fortfarande är min pojkvän kommer hem från en bortamatch (fotboll), säger hej och försvinner. Äter mat förmodar jag. Jag och A spelar vidare men S kommer inte tillbaka så jag beslutar mig för att gå på upptäcktsfärd i lägenheten. Jag hittar honom, sovandes i fosterställning i en soffa i ett närliggande rum. Klappar han på axeln, han vaknar, ler åt mig och kryper ner jämte honom. Han är helt slut efter sin tuffa match och jag ser att han egentligen inte vill något annat än att krypa ner i vår härliga säng och sova hårt, mycket hårt. Men där, för ett kort ögonblick, en hundradels sekund kommer hans "Jag vill ha dig NU blick" fram och det är kört, jag är såld ;). Av åker kläderna och jag börjar rida honom. Först sakta och retligt, men det tycks han inte alls gilla nu, för han tar ett stadigt (sexigt) tag om mina höfter och "gungar" in mig på det sätt han/vi vill ha det när det vankas skoningslöst, gott, hårt och Snabbt Knull. Hans efterföljande instruktioner och minspel som utspelar sig går inte att formulera med ord. Det är underbart, jag rider och exploderar! (Tilläggas bör att hans dåvarande ex fortfarande var i rummet intill, Mysko! hur kom hon ens in i denna drömmen? obegripligt!).

Det är här jag vaknar och det jag inte vet är om jag red (gungade upp och ner) "på riktigt" i sängen eller om det bara va i drömmen.haha! Nej, jag exploderade inte på riktigt, det vet jag men jag vaknade på mage och var alldeles förbryllad, upprymd och jag kände för ett ögonblick av tvåsamheten och hur den var. Det var underbart och nästan så jag önskar det vore sant ;)!

Nu ska snart FA bege sig mot sängen och JohnBlund, innerligt hoppas hon på en drömlös natt. Klarar inte en liknande natt så tätt inpå till, Allt blir kaos och upp och ner! Men ni kära läsare, som hittat hit - mycket trevligt by the way:), vad drömmer ni om, ngt smaskigt? läskigt? härligt? sexigt? Delge oss era drömmar, tack:)

Inga kommentarer: