söndag 10 februari 2008

FA och Livet

...Jag vänder mig om, känner värme och trygghet, slår upp ögonen och vaknar på pojkens härliga arm. Han känner att jag vaknar, tittar mig djupt i ögonen och säger Godmorgon Snygg. Vi stiger upp och ännu en underbar dag tar sin början.... *Riiiing* (Väckarklockan ringer) Vänta nu lite, innan ögonen far upp slår det mig att allt bara va en fantastisk dröm, Huu.. en förbannat hemsk dröm, när man vaknar själv och inser att man är alldeles ensam. Sådana här dagar är det extra jobbigt och stiga upp och ta sig igenom dagen. Varför är det så j-a svårt rent ut sagt att inse att man inte existerar i S värld längre. Glöm och gå vidare, han vill inte ha dig. Men nedå, då ältar vi och gnager lite till... De här inlägget va tänkt o handla om hur en vanlig FA dag ser ut tankemässigt i förhållande till S. Jag äter frukost -tänker på honom. äter lunch- tänker på honom osv.. men vad jag märkt är att jag istället vräker ur mig en massa om mitt beteende, så det får helt enkelt bli ett kompost inlägg :). som sagt, ältar och gnager det skulle jag nog kunna få MVG i, ha! Det går upp och ner för jämnan och vad jag inte tänker särskilt mycket på är att det egentligen finns så ofantligt mycket man kan göra när man är Singel. Jag menar, tills jag hittat min andra hälft och blivit "hel" är det väl inte fel att under tiden utforska, se, upptäcka och leva lite farligt emellanåt. Jag har en fantastisk vän i FE, en underbar familj, andra goa vänner, träning och snart en utbildning. Förstår inte varför man så ofta glömmer bort att trivas med livet. De måste jag bli bättre på och jag tänker börja nu direkt. försöka iaf:)

Livet pågår här och nu
Ta dig samman lilla du
-LW

fortsätter lite i mitt kompostinlägg.. Jag är egentligen ingen Melodifestivalanhängare men de blir ju ändå att man tittar, fastnar för någon/något, tycker om, tycker inte om, avskyr osv.. Men va hände igår kväll?! suck och katastrof! Ett ganska mediokert startfält inleder året och så går dansbandskungen direkt till final. huuu så hemskt. hur röstar folk?! gillar verkligen inte den mannen, tycker han ser ond ut. haha! Hoppas verkligen det artar sig till nästa vecka.. och det hoppas jag min inställning till livet också gör, får sig en startkick åtminstone.
OVER AND OUT

Inga kommentarer: