fredag 15 februari 2008

Vi överlevde!

Jag överlevde kärlekens dag! Och jag vet att FA också gjorde det, för jag har pratat med henne idag! Så ni, kära läsare, behöver inte oroa er för att vi drunknat i våra egna tårar.

Gårdagen blev väldigt kärleksfull för min del, trots allt. Jag spenderade dagen med pojken som fångat mitt hjärta och fick därmed en massa mys, pussar och knull ;-) Jag vill dock att mitt hjärta alltid ska tillhöra honom, och det gör så ont att veta att fallet inte är så. Hur ska jag någonsin slita mig därifrån? Tips tack!

Solen skiner på min bleka kropp, genom fönstret. Jag sitter fortfarande i sängen i långkalsonger och försöker sammanfatta en text som min chef ska ha nästa vecka. Någon jävla årsrapport om ungdomsböcker, förstår inte så mycket.

Kanske man skulle dra på sig en snygg och ledig outfit, ruffsa till håret, sätta på solbrillorna och slänga väskan över axlen, gå ut och äga världen, ta en kopp kaffe på något fik, ragga boys och vara allmänt snygg!? Önskar att jag och FA skulle leka i helgen, det hade varit najs!

Ikväll blir det TV med mor, som förövrigt blev glad igår då jag köpt chokladhjärtan till henne! Hon är världens bästa!

Nä, dags att ta tag i mitt liv!

-FE

Inga kommentarer: