lördag 17 januari 2009

Lördagkväll

Jag sitter ensam hemma i min fina lägenhet och har "hemmakväll". Det är med blandade känslor. Jag brukar ju vara ute i svängarna på lördagar, men jag tycker det är ganska skönt att vara hemma ikväll. Fast samtidigt ganska tråkigt, eller egentligen inte. Äh jag vet inte!

Tittade precis igenom lite bilder på mig och FA från våra äventyr. Gud vad jag saknar den kvinnan! Jag vill alltid att vi ska vara bästa vänner och aldrig skiljas åt. Jag hoppas att det alltid kommer vara vi! I love you my best friend! <3

Jag kommer somna innan 22.00 ikväll. Hallå, det är lördag! Nu fick jag ångest... haha! De andra flickorna i stan är ute och svirar, men icke jag. Kryssi taket!

Skickade precis ett meddelande till L att jag saknar honom. Inte bra! Jag som inte ska skicka sådana mess! Men shit asså vad jag saknar den mannen!

Känner jag min ensam ikväll kanske!? Jag är störd! :)

Hej hopp från FE

Inga kommentarer: