torsdag 22 januari 2009

Konståknings EM


Ryska Ekaterina Rubleva och hennes partner Ivan Shefer – som tävlat tillsammans sen 1994 – var mitt uppe programmet när det högra axelbandet på Ekaterina Rublevas klänning gled ner. Det var lite kul tycker jag! *fniss* :-)

Nu är det snart helg och det ska bli skönt. Jag ska åka till en främmande stad och partaja, det ska bli sköj sköj sköj! Åker direkt efter jobbet imorgon och stannar till söndag. Vad ska ni hitta på?

Precis som FA skrev nedan så ska hon snart lämna landet. Det kommer bli hemskt! Jag saknar henne redan super mycket, undra hur mycket jag kommer sakna henne då!? FRUKTANSVÄRT MYCKET! Men jag är jätteglad för hennes skull såklart, hon kommer få det underbart, en oförglömlig resa helt klart! Jag finns ju kvar när hon kommer hem, och kärleken också ;-)Min lilla prinsessa!

Jag och en annan kompis pratar om att åka iväg till vintern, under jul/nyår. Men det är ju ett tag tills dess, nästan ett år! Men det prospå hur det blir med jobb och dylikt. Då får du följa med FA! :-)Jag vill verkligen resa och det medetsamma!

Nu väntar lite arbetsuppgifter. Ha en bra dag så hörs vi sen!
Voila från FE

Ps. Vad betyder Voila? :-)

Inga kommentarer: