tisdag 20 januari 2009

Funderar på att...

... boka en resa om några veckor. Men vem kan/vill åka med mig? Ingen förmodligen, då alla andra jobbar.

Kan man åka själv? Eller är det ostigt som dom säger här på jobb? Det hade varit underbart att få komma till sol och bad, bli brun om sin blekfisa kropp, dricka öl och drinkar på en bar vid stranden, ragga brunbrända boys, ha sex vid vattenbrynet, bli skitfull och lalla runt på stans gator utan att ha något bekymmer i världen!

VEM VILL FÖLJA MED!?

Jag vill åka, NU!

-FE

1 kommentar:

Anonym sa...

ah jag vill också resa nu, gärna igår haha.

tack :) dom är köpta på borett i kristianstad. men vet att det ska finnas andra affärer som säljer "salt&peppar" (märket) men vart vet jag tyvärr inte.
på facebook? sök på min mail bara: shay-d@hotmail.com
Kram